کامپیوتر

کامپیوتر و دنیای ما

کامپیوتر

کامپیوتر و دنیای ما

نمونه سوال درس سیگنالها و سیستم ها رشته کامپیوتر پیام نور همراه با پاسخ نامه تشریحی

سلام دوستان گل...راستش چون خودم پیام نوری بودم و رشته ام هم کامپیوتر...یه سری از نمونه سوالا هم همیشه بی جواب بودند و مجبور بودیم خودمون شب امتحان جواباشون رو بشینم پیدا کنیم و تو نت هم اغلب پیدا نمی شد تصمیم گرفتم نمونه سوالایی که خودم دارم و جواباشون رو نوشتم رو براتون اینجا بذارم. با درس سیگنالها و سیستم که درس تخصصی رشته سخت افزار هستش شروع می کنم. فقط اگه ازشون استفاده کردین یه خدا خیرت بده حواله ام کنید.


دانلود نمونه سوال سیگنالها و سیستم نیمسال اول 90-91


پاسخنامه نیمسال اول 90-91


دانلود نمونه سوال سیگنالها و سیستم نیمسال دوم 90- 91 


پاسخنامه نیمسال دوم 90-91


دانلود نمونه سوال سیگنالها و سیستم نیمسال تابستان 91 


پاسخنامه نیمسال تابستان 91


دانلود نمونه سوال سیگنالها و سیستم نیمسال اول 91-92 


پاسخنامه نیمساال 91-92



دانبود نمونه سوال سیگنالها و سیستم نیسمال دوم 91-92


پاسخنامه نیمسال دوم 91--92

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:39 ق.ظ

این سوالات خیلی قدیمی بودن و اینکه جوابش اصلا دانلود نمیشد

shayan پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:59 ق.ظ

دمت گرم دادا، پاسم کردی

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد